טיול כרמים ויין בנאפולי איטליה

 -  טיול מומלץ של כמה ימים מסלול קצר  - 5 ימים  בנאפולי וחוף אמלפי  מוכר בכל העולם כ : COSTIERA AMALFITANA 

במסלול זה תוכלו ליהנות מנופים מרהיבים, חוויות קולינריות ויין משובח, ולעבור בין עיירות קסומות ואיים ייחודיים שהם חלק מהמורשת התרבותית העשירה של איטליה עם מסלול קצר בנאפולי, חוף אמלפי והאיים


 נאפולי נאפולי, העיר השלישית בגודלה באיטליה, מציעה שילוב מרתק של תרבות, היסטוריה וגסטרונומיה. בין האטרקציות המרכזיות ניתן למצוא את ספאקנאפולי, הרחוב המפורסם שחוצה את העיר העתיקה, ואת קסטל דל'אובו, מבצר עתיק עם נוף עוצר נשימה לים. בעיר מלא בתי קפה מסעדות וחיי לילה טוססים סורנטו ממשיחים דרומה לסורנטו.  


בעיירה סורנטו, השוכנת על צוק המשקיף על מפרץ נאפולי. סורנטו ידועה בנופים המרהיבים שלה, במרכז ההיסטורי השוקק ובמדרחוב ויה סן ססאריו. כדאי לבקר גם בגני וילה קומונאלה וליהנות מהנוף המדהים לים. 

פוזיטנו מהסורנטו ממשיכים לפוזיטנו, עיירה ציורית הממוקמת על מדרון תלול המשתפל אל הים. הרחובות הצרים והמדרגות הרבות מובילים לחוף הים הפופולרי. מומלץ לבקר בכנסיית סנטה מריה אסונטה וליהנות מהאווירה הרומנטית של המקום.  


אמלפי התחנה הבאה היא אמלפי, עיירה שהייתה פעם רפובליקה ימית עצמאית. בקתדרלת סנט'אנדריאה ישנם שרידים של השליח אנדריאה והיא אתר חובה למבקרים. השוק הססגוני והמדרחובים המקסימים הופכים את אמלפי למקום מיוחד במינו. 

ראוולו המסלול ממשיך לראוולו, עיירה הררית עם נוף פנורמי לים התיכון. וילה רופולו ווילה צ'ימברונה הן שתי וילות מרשימות עם גנים מרהיבים ונוף עוצר נשימה. כמו כן, ראוולו ידועה בפסטיבל המוזיקה הקלאסית השנתי שלה. 

קאפרי מקאפרי, אי הידוע ביופיו הטבעי והפופולרי בקרב התיירים. מומלץ לבקר במערת הכחולה, המציעה מראה קסום של מים כחולים נוצצים, ובגני אוגוסטוס המרהיבים. כמו כן, טיול לאורך שביל הוויה קרוזיס יוביל אתכם לנופים עוצרי נשימה של הים.   

איסקיה איסקיה, אי תרמי המפורסם במעיינות החמים שלו ובספא המפנקים. מבקרים יכולים ליהנות מטבילות מרגיעות במעיינות החמים בגני נגרומבו או בפארקו תרמה פוזאידון. גם ביקור בטירה הארגונית של איסקיה, הממוקמת על אי קטן מחובר לאיסקיה בגשר, הוא חובה. 

פרוצ'ידה פרוצ'ידה, האי הקטן מבין שלושת האיים, מציע חווית איטלקית אותנטית עם בתים צבעוניים ונמל מקסים. כדאי לשוטט ברחובות הצרים ולבקר במבצר טרה מוראטה, המספק נוף פנורמי על האי והים שמסביב. 


בטיול שלנו לא יכולים לפספס חוויה קולינריות שונות וכמובן יקבים בין המומלצים : **Tenuta San Francesco - יקב משפחתי הממוקם בכפר טרמונטי, בטרמונטי, הלב הירוק של חוף אמלפי, בשנת 2004, ארבעה כורמים מקומיים - גאטאנו וג'נרוזו בובה, וינצ'נזו דאווינו ולואיג'י ג'ורדאנו - ייסדו את יקב טנוטה סן פרנצ'סקו במטרה להחיות את מסורת הגפן הוותיקה של האזור ואת מורשת המשפחות שלהם. היקב ממוקם באחוזת המשפחה מהמאה ה-18 ונעזר בייעוץ המקצועי של כרמינה ולנטינו מאוולינו. **Bosco de Medici** - יקב הממוקם ליד חורבות פומפיי, מציע סיורים מודרכים וטעימות יין באווירה היסטורית מיוחדת.

מרתף היין Bosco De’ Medici הוא סיפורן של שתי משפחות, פאלומבה ומונקו  כבר בתחלית שנות ה 70. הוא נבנה עם קשר רגשי חזק לאחר שותפות ארוכת שנים, שהסתיימה בהגשמת חלומו של  NONNO רפאל. שם היקב מגיע מהתגלית של שלט גבול שבו היו חרוטים האות "M" וכתר, שהוא סמל משפחת מדיצ'י, השושלת האצילית מפירנצה שעברה לממלכת נאפולי במאה ה-16. שלט זה נמצא בכרם שהיה ככל הנראה בבעלות ענף ממשפחת מדיצ'י.

. **Giardini di Cataldo** היא חווה חקלאית בעלת שורשים עמוקים בעיר המופלאה סורנטו, המפורסמת ברחבי העולם בזכות יופיה הנופי והפירות האיכותיים של האדמה. כאן, משפחת אספוזיטו טיפחה במסירות ובתשוקה את החווה שלהם, שנקראת "פטרולו", מאז שנת 1800. מייסד החווה, קטאלדו אספוזיטו הכריזמטי, היה חדשן אמיתי בתחום החקלאות: בזכות חזונו, הוא הכניס את הטכניקה של הרכבת הלימונים על עצי התפוז, וכך עידד את ייצור ההדרים והשיג תוצאות יוצאות דופן. בנו, סלבטורה, ממשיך גם היום לטפח ולשמר את הגן תוך שמירה על המסורת החקלאית של סורנטו. --- במסלול זה תוכלו ליהנות מנופים מרהיבים, חוויות קולינריות ויין משובח, ולעבור בין עיירות קסומות ואיים ייחודיים שהם חלק מהמורשת התרבותית העשירה של איטליה.

 
צרו איתי קשר לקבלת חבילה מושלמת בהתאמה אישית עם אפשרות לתכנית מלאה

המאמר נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מיועד לנשים וגברים כאחד. לתכנון טיסות ומלונות: מיכל MichalPassepartout +972 54-776-9407