מרתון פראג מקצה מרתון מלא 42.2 ק"מ - תאריך 05.05.24 https://www.runczech.com/en/events/prague-international-marathon-2024 מקצה חצי מרתון 21.1 ק"מ - תאריך 06.04.2024 פרטים והרשמה: https://www.runczech.com/en/events/prague-half-marathon-2024 אז אם אתם רצים שמחפשים מרוץ וחוויה משותפת או להצטרף לקבוצה שיוצאת לחו"ל. צרו איתי קשר לקבלת חבילה מושלמת למרתון או חצי מרתון בחו"ל עם אפשרות לתכנית אימונים מלאה. הכותב יניב משה M.A מדריך טיולים ואולטרה מרתוניסט. מאמן ריצה בכיר קמפוס שיאים אוניברסיטת ת"א. לפרטים050-2570461 המאמר נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מיועד לנשים וגברים כאחד.



קרא עוד


מחפשים את האתגר הבא? מרתון או חצי מרתון בחו"ל זאת חוויה כפולה ומעצימה. גם כטיול- חופשה וגם הגשמת מטרה ואפילו חלום. 


אז כמאמן ריצה בכיר, שאחריו 30 מרתונים ואולטרה מרתונים בארץ ובחו"ל. אני אשתף אתכם בתמונות ובמרוצים שאימנתי והשתתפתי עם המתאמנים שלי מקבוצת רצי אם המושבות בפ"ת. כולם יעדים נחשקים לחופשה באירופה הקלאסית ובכולם תוכלו לשלב ריצה במקצה מרתון, חצי מרתון ואפילו 10 ק"מ. 


בין אם זהו המרתון הראשון שלכם בחו"ל או מרתון ראשון בכלל ואתם מחפשים חוויה בלתי נשכחת, אתם מוזמנים להצטרף לחגיגה על מסלול הריצה.


הצטרפו לחוויה מעצימה ותביאו חברים, בן או בת הזוג. כפי שאנו מגבשים כל שנה ומצרפים אלינו רצים נוספים ואתם מוזמנים. רוב המרתונים מתקיימים בסתיו ובאביב.


אז אם אתם רצים בודדים או קבוצת חברים שמחפשים אתגר וחוויה משותפת. או רוצים להצטרף לקבוצה שיוצאת לחו"ל. צרו איתי קשר לקבלת חבילה מושלמת למרתון או חצי מרתון בחו"ל עם אפשרות לתכנית אימונים מלאה.  

 050-2570461 יניב

ממליץ לקרוא את המדריך למרתון בחו״ל